Thursday 13 June 2013

Blistex

Daily Lip Conditioner


Hind: 2.60
Ostuvõimalus: Kõikidest suurematest kauplustest ja apteekidest.
Toote kirjeldus: Uus suurepärane koostis veelgi hooldavamate omadustega! Blistexi huulevõie sisaldab nüüd oliiv- ja viinamarjaseemneõli, mis niisutavad ja pehmendavad looduslikul moel huulte õrna nahka. Oliivõli on rikas antioksüdantide, sealhulgas E-vitamiini poolest, mis kaitsevad huuli vananemist kiirendavate vabade radikaalide eest. Viinamarjaseemneõli rahustab, taastab ja pehmendab loomulikul moel. Sisaldab lisaks aaloe verat ja kookosvõid. Omab päikesekaitsefaktorit SPF15.

Arvamus
Minu huuled on suhteliselt kuivad ja ketendavad, samas ka väga pirtsakad, kuna ei talu igasugu mökse. Kuid see: see on üks parimates huulevõidest, -kreemidest, -palsamitest jne üldse!!! See tõesti toimib suurepäraselt. Isegi kõige hullemas seisukorras huuled saavad korda.
Esiteks, mulle meeldib potsku suurus: mõnusalt pisike, et mahub kasvõi tasku :)
Teiseks, ja KÕIGE OLULISEMAKS asjaks, mis mind paneb seda korduvalt ja korduvalt ostma, on see, et see paneb huuled õhetama! Kui toode huultel õhetama ei hakka, siis see on minu jaoks mõttetu :D Jah, need teised mitte-õhetavad on kaa head, mis teevad huuled pehmeks jne, aga asi on selles, et kõigepealt on mul vaja ikka huuled terveks saada ja alles siis vaja pehmust lisada. Kui huuled tõmbavad kohe pehmeks, on mul selline väga ebameeldiv kiskuv tunne ja ma ei saa naeratada. Ma tean, ma olen imelik :D See toode tõesti õhetab ja teeb terveks ning hiljem lisandub huultele ka pehmus.
Kolmandaks, mulle meeldib, et seda jätkub väga kauaks, kuna huultele piisab vaid väikesest kogusest, kui ta juba toimima hakkab :)

Soovitan soojalt see väike armas potsikuke endale tasku pista! :)

Kuidas Teiega on? Kas olete proovinud seda? Meeldis või ei meeldinud?

2 comments:

  1. Mulle ka sobivad Blistexi tooted. Kui õhtul tunnen, et huuled on kuivad või kipitavad, siis panen ööseks Blistexit ja hommikul on huuled perfecto!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onju :) Need isegi paremad kui mõned kallima brändi tooted.

      Delete