Monday 5 January 2015

Kas Te usute imedesse? Mina küll usun!

Kas Te suudate uskuda oma silmi?! Mina küll ei suuda.. Nende piltide vahe on ainult mõned kuud. Kasv on olnud ikka meeletu. Tahate kindlasti nüüd minu saladust teada.. Hea küll, ega ma kadekops pole :)

Võib-olla mäletate mu suurt õnne, kui sain enda blogile esimese toetaja, kelleks oli Aravon. Nad olid äärmiselt helded ja saatsid mulle kogu Placent Activ tootesarja, et ma saaks hoolega neid katsetada ja muljeid ka teistele avaldada. Olen küll viivitanud arvamuse avaldamisega, kuid arvan, et seda paremini on mul toodetest ülevaade ja tulemuski Teile näitamiseks selgem.

Šampoon
Šampooni pakend on äärmiselt lihtsa ülesehitusega, ei mingeid liialdusi. Küll aga musta-punase-kuldse värvide kombinatsioon annab teatud luksuslikku muljet. Luksus peitub ka pakendi sisemuses - nimelt on šampoon sellise tagasihoidliku pärlmutter värviga. Esimest korda šampooni haarates tekkis kohe hea mugavustunne, kuna tootel on kork allapoole, mis teeb kasutamise kõvasti lihtsamaks. Heast tundest sai mõne hetkega õõvastustunne, sest šampooni esmanägemine viis mõtted kohe platsenta peale. See spetsiifiline õrn lõhn ja paksem/valkjam väljanägemine ei istund kohe mitte. Õnneks sain sellest mõttest kiirelt üle. Alguses häiris mind ka see, et šampoon on nii paks, mistõttu ta ei hakanud väga vahule ja seda kulus üsna palju. Mõne aja pärast aga see mure haihtus nagu õhku ja nüüd kulub toodet kõvasti vähem, kuid vahtu on rohkem kui varem. Šampoon peseb juuksed väga puhtaks, ülteks et isegi liiga puhtaks, sest loputuses tunned, kuidas käed lausa takerduvad juustesse. Esmalt selline puhtuse tunne hirmutas mind, no tegelikult siiani hirmutab, sest ega ma ei ole ühtegi korda julgend ainult šampooniga pesust välja tulla. Aga mõneti on see isegi hea, et ma ei saa lahkuda palsamit kasutamata, sest palsami kasutamine on tegelikult ju väga oluline.

Palsam
Ka palsami pakend on sama lihtsa ülesehitusega nagu šampooni oma ning värvid pole ka teps mitte teised. Ja jällegi meeldib mulle see mugavus, et kork on allapoole. Samas palsami puhul tuleb selle korgi avamisega ettevaatlikum olla, sest palsam on üpris vedel. Palsam on täitsa lumivalge ja nagu ennist mainisin - vedel ja kohe kõvasti vedelam kui šampoon. Mulle aga millegipärast meeldivad vedelad palsamid. Nendega on küll rohkem jamamist, sest juuksed tuleb üsna hästi kuivaks väänata, aga sellist palsamit on kuidagi lihtsam juustesse laiali ajada ning tulemus on ka kõvasti parem. Antud palsamil on lihtsalt imeline mõju - juba loputades tunned, kuidas siluksid nagu siidi. Käed lausa libisevad iseenesest alla, ei mingeid pusaseid kohti, ainult sile tee.

Ampullid
Esimest korda karpi avades, tekkis üllatusmoment, sest ma ei arvanud, et need ampullid nii suured on. Ka kasutusel tuli välja, et ühe ampulli kogust korraga on natukene liiga palju. Esimesel korral valasin küll kõik pähe, kuid see ei lõppenud väga kaunilt - juuksejuured olid kui õliga üle valatud. Kui Teil ka selline probleem tekib, siis soovitan väikese tüki plastiliini varuda, et pudelike järgmise kasutuskorrani sulgeda. Ampull on klaasist, millelt tuleb tipp ära murda, seetõttu ongi selle sulgemine raskendatud - tuleb olla leidlik. Rääkides tipu murdimsest, siis ma hullult pelgan seda tegevust ja lasen alati Hansul selle avada. Mitte ainult pudelikese avamine ei valmista ebamugavust, ka pealekandmine on üsna keeruline ja aeganõudev. Esiteks, tuleb olla ettevaatlik, et klaasi äärega ennast ära ei vigasta. Ikka juhtub, et murdmine ei tulnud nii ilusti välja kui võiks ja on jäänud terav äär. Samuti pisikesed klaasikillud võivad olla kukkunud sissepoole, mitte pudelist välja. Teiseks, tuleb hästi läbi mõelda, kuidas ja kuhu sa seda paned. Kihvt on selle vedeliku paneku juures see, et korra see nagu vahutaks ja siis haihtub juustesse/peanahka ära.

Antud tooted on mu juukseid väga palju aidanud: mu juuksed on tervemad, siledamad ja pikemad! Ma ei ole kindel, et ma ampulle ise ostma lähen, sest need on üpris tüütud. Küll aga olen kindel, et šampooni ja palsamit võib mu vannitoast uuesti eest leida. Julgen nii käituda, sest kohe alguses katsetasin ma ainult šampooni ja palsami koosmõju ning leidsin, et ka ainult need kaks suudavad teha mu juustega imelist tööd.

Selleks korraks siis kõik! Olen tõesti väga tänulik, et sain olla antud katses, sest selle käigus leidsin ma endale ühed imelised tooted, mida julgen soovitada ka teistele. Aitäh! :)
Kallid sõbrad, kuidas Teile Placent Activ sarja tooted meeldivad?

6 comments:

  1. Ampulli avamisel kasuta käterätikut: mässi ampull rätikusse ja siis murra ots ära. Jäävad käed terveks :P

    ReplyDelete
  2. Nii on lihtsam tõesti, aga ikka kardan seda murdmisprotseduuri - äkki lõhun valesti ära ja siis killud kuskil vedelikus sees kõik :D

    ReplyDelete
  3. Aga kuidas ja mismoodi need juukseid parandavad, ja kas üldse parandavad? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, et küsisid :) Selle pika jutu peale jäid mul tegelikult mainimata mõned olulised asjad.
      Nimelt oli mul varem probleem väljalangevate juustega. Mul tõesti tuli peotäite viisi neid peast ära. Kuid nüüd, mil ma olen kasutanud Placent Activ tootesarja, ei tähelda ma enam nii suurt väljalangemist. Peale selle, et mul jäävad väljalangemata juuksed pähe, on mulle hakanud kasvama ka meeletult palju beebijuukseid. Ausalt, mulle on tekkinud mingi väärakas olemata tukk ette :D
      Placent Activ šampooni ja palsamiga pestes suudan ma oma juukseid üsna kaua pesemata hoida, mistõttu on juuksed ka vähem koormatud ja kahjustatud. Mu juukseotsad ei lähe enam nii ruttu katki nagu varem. Selle tõttu on juuste üldmulje ka kõvasti parem. Ka heinakuhja kuivust pole ma täheldanud :)

      Delete
  4. Kui palju cm juuksed kuus kasvasid? :)

    ReplyDelete